ტრენინგი-"პროექტებით სწავლება"

მე- 4 დღე.მოდული 2. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.აქტივობა 3: შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვა.
დღეს ჩემთვის ცნობილი გახდა, რომ პირველ რიგში უნდა შედგეს შეკითხვების პირველადი სია.ჩემი სასწავლო პროგრამის განმსაზღვრელი კითხვების ჩამოსაყალიბებლად დავიხმარ "რუბრიკაში" მოთავსებული თავით: "მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა თქვენი სასწავლო პროექტისათვის".
სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტში მოთავსებული სასწავლო პროექტის გეგმის კრიტერიუმები დამეხმარება ჩემი გეგმის ხარისხის შესამოწმებლად.მოცემული რუბრიკა ითვალისწინებს ზოგადი, თემატური და შინაარსობრილვი კითხვების , ასევე, დასახული სტანდარტებისა და მიზნების მონიტორინგისათვის საუკეთესო შესაძლებლობას. 
მოდული 2. მე-3 აქტივობა: შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვა. 
ჩვენ ამ ეტაპზე შესრულებული გვაქვს ორი მნიშვნელოვანი საფეხური:
  1. განსაზღვრულია სასწავლო მიზნები, სტანდარტებისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე დაფუძნებით.
  2. სემუშავებული გვაქვს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.
ახლა საჭიროა , შეფასების გეგმის შემუშავება. პირველი ნაბიჯი იქნება განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმების განხილვა თანმხლები 5 მიზნით.
გავეცანით ინტელის საგანმანათლებლო რესურსს:"პროექტების შეფასებას". აქ  წარმოდგენილია მიმოხილვა მეთოდების, მიზნებისა და ინსტრუმენტებისა, რომლებიც გამოიყენება მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად.

აქტივობა 4-ში წარმოდგენილი მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების ჩეკლისტი დამეხმარება ჩემს მიერ შედგენილი შეფასების ფორმების შემოწმებასა და რედაქტირებაში.

Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა მათემატიკაში.მე-2 კლასი

სამოდელო -ინოვაციური - გაკვეთილის გეგმა ბუნებაში. II კლასი.