ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა მათემატიკაში.მე-2 კლასი
მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლე (სახელი, გვარი)
|
მარიამ ჟუკოვა-აბდუშელიშვილი
| ||||||||||||
პირადი ნომერი
|
01254014056
| ||||||||||||
სკოლა
|
სსიპ ქ.თბილისის 202-ე საჯარო სკოლა
| ||||||||||||
კლასი
|
II
| ||||||||||||
დაბადების თარიღი
|
22.04.2011.
| ||||||||||||
ასაკი
|
8
| ||||||||||||
მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის სახელი, გვარი
|
რუსუდან აბდუშელიშვილი
| ||||||||||||
ტელეფონის ნომერი
|
591417089
| ||||||||||||
იურიდიული მისამართი
|
თბილისი.გიორგი ბრწყინვალის ქ. N34
| ||||||||||||
ფაქტობრივი მისამართი
|
თბილისი.გიორგი ბრწყინვალის ქ. N34
| ||||||||||||
მისამართი
| |||||||||||||
ელ ფოსტა
| |||||||||||||
ისგ-ის შექმნის თარიღი (წელი, თვე, რიცხვი) ----------- 17.10.2018
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირი :
კლასის დამრიგებელი- თამარ ნიკოლაძე
| |||||||||||||
|
(1) შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში, თარიღი --------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
| ||
|
დედა - რუსუდან აბდუშელიშვილი
| |
|
თამარ ნიკოლაძე
|
დაწყებითი კლასები
|
|
გურანდა ჯამათაშვილი
|
ინგლისური ენა
|
|
ფიქრია ხელაშვილი
|
მუსიკა
|
|
ირინე არდოტელი
| |
|
თამთა ღოღაძე
| |
|
ელენე თაბუკაშვილი
| |
8. ლოგოპედი
|
მთვარისა ასანიძე
| |
(2) შეხვედრა - I სემესტრის ბოლოს, თარიღი -------------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
| ||
|
დედა-რუსუდან აბდუშელიშვილი
| |
|
თამარ ნიკოლაძე
|
დაწყებითი კლასები
|
|
გურანდა ჯამათაშვილი
|
ინგლისური ენა
|
|
ფიქრია ხელაშვილი
|
მუსიკა
|
|
ირინე არდოტელი
| |
|
თამთა ღოღაძე
| |
|
ელენე თაბუკაშვილი
| |
8. ლოგოპედი
|
მთვარისა ასანიძე
| |
(3) შეხვედრა - II სემესტრის დასაწყისში, თარიღი ------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
| ||
|
დედა-რუსუდან აბდუშელიშვილი
| |
|
თამარ ნიკოლაძე
|
დაწყებითი კლასები
|
|
გურანდა ჯამათაშვილი
|
ინგლისური ენა
|
|
ფიქრია ხელაშვილი
|
მუსიკა
|
|
ირინე არდოტელი
| |
|
თამთა ღოღაძე
| |
7. ოკუპაციური თერაპევტი
|
ელენე თაბუკაშვილი
| |
8. ლოგოპედი
|
მთვარისა ასანიძე
| |
(4) შეხვედრა - II სემესტრის ბოლოს ------------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
| ||
|
დედა-რუსუდან აბდუშელიშვილი
| |
|
თამარ ნიკოლაძე
|
დაწყებითი კლასები
|
|
გურანდა ჯამათაშვილი
|
ინგლისური ენა
|
|
ფიქრია ხელაშვილი
|
მუსიკა
|
|
ირინე არდოტელი
|
ფსიქოლოგი
|
|
თამთა ღოღაძე
| |
|
ელენე თაბუკაშვილი
| |
8. ლოგოპედი
|
მთვარისა ასანიძე
|
მონაცემები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის მიმდინარე სასწავლო პროცესის თაობაზე
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით სწავლების საჭიროება
|
დიახ
| |
მათემატიკა
| ||
შინ სწავლების საჭიროება
|
არა
| |
ინდივიდუალური განრიგის საჭიროება
|
არა
| |
სასწავლო გარემოს აკომოდაციის საჭიროება
|
დიახ
| |
ა) ინსტრუქციის აკომოდაცია:
ბ) გარემო პირობების აკომოდაცია:
|
კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა ------------------
დირექტორის მ.შ. ხელმოწერა -----------------
მშობლის ხელმოწერა ---------------
შეფასების შედეგები
აკადემიური უნარები
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
| |||||||||||||||||
წერა
|
|
| |||||||||||||||||
კითხვა
|
|
უჭირს ამოკითხვა ქართული ანბანის შემდეგი ასოებისა:
ზ,ნ,ო,ჟ,ქ,ღ,ყ,ჩ,ჭ,ჯ,ჰ.
| |||||||||||||||||
თხრობა
|
წარმოთქმა
• მკაფიო
თხრობა არის:
• სინტაქსური ერთეულების გამოყენებით
• გავრცობილი წინადადებებით
თხრობის ტემპი
• ნორმალური;
|
| |||||||||||||||||
მათემატიკური უნარები
|
ციფრებს:
• ცნობს
• ასახელებს
• წერს
( 20-ის ფარგალში)შედგენილ რიცხვებს:
• ცნობს
• ასახელებს
• წერს
(20-ის ფარგალში) ასახელებს მოცემული რიცხვის
• წინა
• მომდევნო რიცხვს
20-ის ფარგალში ითვლის
• პირდაპირ
• უკუთვლით
|
შედგენილ რიცხვში უჭირს თანრიგის გამოყოფა
• >
• <
• =
| |||||||||||||||||
კოგნიტური (შემეცნებითი) უნარები
(აფასებს სპეც მასწავლებელი ან/და ფსიქოლოგი )
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
| |||||||||||||||||
აღქმა
| |||||||||||||||||||
ყურადღება
| |||||||||||||||||||
მეხსიერება
| |||||||||||||||||||
აზროვნება
|
ფორმა,ზომა ფაქტურა,ფუნქცია/დანიშნულება
|
საგნებს ვერ ახასიათებს ფერის მიხედვით(უსინათლოა)
სურათზე ვერ ღწერს საგნებს
ასოებისგან ადგენს სიტყვებს
| |||||||||||||||||
ენა/მეტყველება/კომუნიკაცია
|
| ||||||||||||||||||
ქცევა და ემოცია
|
| ||||||||||||||||||
მსხვილი მოტორული უნარები
|
კიბეზე ასვლა/ჩასვლა.სიარული ,სირბილი, ცოცვა,ხტუნვა.
| ||||||||||||||||||
ნატიფი მოტორული უნარები
|
მოხრა,გაშლა,ერთმანეთთან მიტანა,შეერთება და ერთმანეთში ჩესმა მუშტის შეკვრა
| ||||||||||||||||||
ფუნქციური უნარ-ჩვევები(კვება, ჩაცმა გახდა, ტუალეტი, საკუთარი ნივთების მოწესრიგება...)
|
|
| |||||||||||||||||
ინტერესები, განსაკუთრებული მიდრეკილებები
| |||||||||||||||||||
საგანმანათლებლო გარემოს შეფასება
|
არსებული რესურსები :
საჭირო რესურსები :
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი:12.09.2018/19 სასწ.წელი
საგანი:მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:თამარ ნიკოლაძე
მიმართულება:რიცხვები და მოქმედებები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური )
მიმართულება: კანონზომიერება და ალგებრა.
მათ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია შეკრებისა და გამოკლების გამოყენება მარტივი მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისას.
|
მოკლევადიანი მიზანი :
ნატურალური რიცხვების შეკრება და გამოკლება 10-ის ფარგალში.
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
| |
1
|
აქტივობა: თამაში- „რომელი რიცხვები აკლია“?
მასწავლებელი ასახელებს 2 რიცხვს, მოსწავლე ადგილიდან აჩვენებს (ნაკრებიდან) ამ რიცხვებს შორის გამოტოვებულ რიცხვს.
| |
2
|
აქტივობა :
მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს მათემატიკურ გამოსახულებას: ?+7=10
|
სათამაშო ქსილოფონი
|
3
|
აქტივობა:-„რიცხვების ჯაჭვი“.
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს ბარათებს,რომელთაგან თითოეულს აწერია თითო ციფრი 1-დან 9-მდე.მასწავლებელი ასახელებს რიცხვს (იმაზე დიდს,რაც მოსწავლეს უჭირავს ხელში)პირველი რიცხვი დასახელებულ რიცხვამდე უნდა შეავსოს მოსწავლემ შესაბამისი რიცხვით.(მაგალითად ,მოსწავლეს აქვს ბარათი რიცხვით-7, მასწავლებელი ასახელებს 10-ს. მოსწავლემ უნდა მოძებნოს ბარათი,რომელსაც აწერია რიცხვი-3,რადგან 7+3=10).....
|
კუბიკები
|
მოკლევადიანი მიზანი:
გამოსახულების ჩაწერისა და წაკითხვის და მისი მნიშვნელობის გამოთვლის უნარის განვითარება.
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
| |
1
|
აქტივობა:
თამაში -„დახურდავება“.
მასწავლებელი თითო მერხზე დებს 2 ლარიანი, 5 ლარიანი, 10 ლარიანი და 20ლარიანი კუპიურების თითო კომპლექტს.თამაშობენ წყვილები.ერთ მერხთან მჯდომი ერთი მოსწავლე აძლევს მეორე მოსწავლეს 20 ლარიან კუპიურას და სთხოვს 10 ლარიანებით,ან ხუთ ლარიანებით, ან 5 ლარიანებითა და 10 ლარიანებით დახურდავებას....
შემდეგ გაკეთდება შესაბამისი ჩანაწერები: 20=10+10; 20=5+5+5+5; 20=10+5+5.მოსწავლეები წაიკითხავენ ჩანაწერებს და დაწერენ რვეულებში.
|
კუბიკი
|
2
|
აქტივობა:
-აიღე ხელში 1 ათეული და 3 ერთეული ჩხირი, ან გადათვალე საანგარიშოზე.
-როგორ მოვიქცეთ 15 ჩხირი რომ მივიღოთ? 18? 20?
-რვეულში გააკეთე შესაბამისი ჩანაწერი.(1ათ.+3ერთ.=13).........
|
|
3
|
აქტივობა:
თამაში-„ბრძოლა რიცხვებისა და მათი ჩანაწერებისათვის“.
მოსწავლეს ევალება 10-დან 20-მდე რიცხვების შესაბამის ცხრილში მოძებნა ჯერ დასახელებული რიცხვისა,ხოლო შემდეგ ამ რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებისა.
|
|
მოკლევადიანი მიზანი:
გამოსახულების ჩაწერისა და წაკითხვის და მისი მნიშვნელობის გამოთვლის უნარის განვითარება.
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
| |
1
|
აქტივობა:
თამაში -„რიცხვების ჯაჭვი“.
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს ბარათებს,რომელთაგან თითოეულს აწერია თითო ციფრი 1-დან 9-მდე.მასწავლებელი ასახელებს რიცხვს (იმაზე დიდს,რაც მოსწავლეს უჭირავს ხელში)პირველი რიცხვი დასახელებულ რიცხვამდე უნდა შეავსოს მოსწავლემ შესაბამისი რიცხვით.(მაგალითად ,მოსწავლეს აქვს ბარათი რიცხვით-7, მასწავლებელი ასახელებს 15-ს. მოსწავლემ უნდა მოძებნოს ბარათი,რომელსაც აწერია რიცხვი-8,რადგან 7+8=15).....
|
|
2
|
აქტივობა:
თამაში-„ყურადღება ,თქვენთვის SMS-ია“.
ამ აქტივობაში სსსმ მოსწავლესთან ერთად ჩაერთვება მთელი კლასი.
თამაში ჩატარდება იმდენ დღეს,რამდენ გუნდადაც დაიყოფა კლასი.კლასის დაყოფა ხდება რიგების მიხედვით.ერთი გუნდი ერთ დღეს თამაშობს,მეორე- მეორე დღესდა ა.შ.(სხვადასხვა მასალაზე)
თამაში წესი: მასწავლებელი გუნდის წევრებს ურიგებს ბარათებს ციფრებით ერთი ციფრი ერთ ბარათზე). არჩევს დიქტორს (არა ამ გუნდიდან).დიქტორი აცხადებს:“ყურადღება,ყურადღება, № გუნდის N წევრისათვის მიღებულია SMS.გთხოვთ,მიიღოთ“.დასახელებული ნომრის (რიცხვი ბარათზე) მქონე მოსწავლე მიდის მაგიდასთან და იღებს თავისი ნომრის შესაბამის ნომერ ბარათს, რომელსიც წერია მაგალითი ან ამოცანა.მოსწავლე ხმამაღლა კითხულობს მისთვის განკუთვნილ დავალებას და ხსნის.დანარჩენი მოსწავლეები,ანუ ვინც გამოძახებული არ არის,აკონტროლებენ სწორად ასრულებს თუ არა გამოძახებული მოსწავლე დავალებას.
გამარჟვებულია ის გუნდი,რომლის წევრებმაც ყველაზე სწრაფად და უშეცდომოდ შეასრულეს დავალება, ან ყველაზე ნაკლები შეცდომა დაუშვეს.
აქტივობა 3:
თამაში-„იყავი ყურადღებით“.
მასწავლებელი ასახელებს რომელიმე ერთ რიცხვს 10-დან 20-მდე, ხოლო მოსწავლე ასახელებს ამ რიცხვის მომდევნო რიცხვს იმ შემთხვევაში,თუ მასწავლებელი მოსწავლეს მარჯვენა ხელს ააწევინებს ზევით და ამ რიცხვის წინა რიცხვს იმ შემთხვევაში,თუ მასწავლებელი მარცხენა ხელს ააწევინებს ზევით და ა.შ
|
|
მოკლევადიანი მიზანი
4
|
ამოცანების ამოხსნისას შეკრება-გამოკლების მოქმედებების გამოყენების უნარ-ჩევების ჩამოყალიბება.
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
| |
1
|
აქტივობა:
თამაში-„მაღაზია“.
მოსწავლე ინიშნება გამყიდველად.მასწავლებელი აძლევს მას საგნებს :საშლელებს,ფანქრებს და სხვა. სხვა მოთამაშეები მიდიან მასთან და ყიდულობენ ნივთებს. შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლესთან მუშაობს ამოცანის შედგენაზე და ჩანაწერის გაკეთებაზე.
| |
2
|
აქტივობა:”ამოვიცნოთ გროვები”.
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით სხვადასხვა გროვებიდან ამოიცნობს სამ, ოთხ,ხუთსაგნიან გროვებს . ასე მაგალითად:
ძაფზე ასხმულია საშუალო ზომის საგნები. მოსწავლე თვლის და ადგენს არის თუ არა ეს სამეული,ოთხეული,ხუთეული. სამი ბურთულაა, ე.ი. სამეულია, ეს ოთხი კუბია, ე.ი. ოთხეულია…..
აუცილებელი პირობაა, რომ ტოლი რაოდენობის გროვებზე ასხმული იყოს ერთნაირი საგნები, რათა მოსწავლე მრავალი ნიშნის მიხედვით არ მოუწიოს გროვების გამორჩევა. იგი დაიმახსოვრებს , რომ სამეულები მხოლოდ ბურთებისგანაა შექმნილი, ოთხეულები- კუბებისგან, ხუთეულები- კენჭებისგან და ადვილად ამოარჩევს მათ, რადგან ისინი მხოლოდ ერთი ნიშნით(რაოდენობით) იქნებიან განსხვავებული .
|
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი-მათემატიკა
განმხორციელებელი-თ.ნიკოლაძე
გრძელვადიანი მიზანი:
მათ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია შეკრებისა და გამოკლების გამოყენება მარტივი მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისას.
|
მოკლევადიანი მიზნები
|
თვე
1
|
თვე
2
|
თვე
3
|
თვე
4
|
თვე
5
| |
1
|
ნატურალური რიცხვების შეკრება და გამოკლება 10-ის ფარგალში.
|
ასრულებს დახმარებით
|
ასრულებს დამოუკიდებლად
|
ასრულებს დამოუკიდებლად
|
ასრულებს დამოუკიდებლად
|
ასრულებს დამოუკიდებლად
|
2
|
გამოსახულების ჩაწერისა და წაკითხვის და მისი მნიშვნელობის გამოთვლის უნარის განვითარება.
|
ასრულებს დახმარებით
|
ასრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
3
|
20-ის ფარგალში გამოთვლების ჩატერების უნარჩვევების განვითარება
|
ასრულებს დახმარებით
|
ასრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
4
|
ამოცანების ამოხსნისას შეკრება-გამოკლების მოქმედებების გამოყენების უნარ-ჩევების ჩამოყალიბება.
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
სრულებს დამოუკიდებლად
|
Comments
Post a Comment