ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა მათემატიკაში.მე-2 კლასი

მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

მოსწავლე (სახელი, გვარი)
მარიამ ჟუკოვა-აბდუშელიშვილი
პირადი ნომერი
01254014056
სკოლა
სსიპ .თბილისის 202- საჯარო სკოლა
კლასი
II
დაბადების თარიღი
22.04.2011.
ასაკი
8
მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის სახელი, გვარი
რუსუდან აბდუშელიშვილი
ტელეფონის ნომერი
591417089
იურიდიული მისამართი
თბილისი.გიორგი ბრწყინვალის . N34
ფაქტობრივი მისამართი
თბილისი.გიორგი ბრწყინვალის . N34
მისამართი

ელ ფოსტა


ისგ-ის შექმნის თარიღი (წელი, თვე, რიცხვი) ----------- 17.10.2018
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირი :
კლასის დამრიგებელი- თამარ ნიკოლაძე

ისგ - ის ჯგუფის შეხვედრები
თარიღი
პირველი შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში
17.10.2018
მეორე შეხვედრა  - I სემესტრის ბოლოს
17.12.2018
მესამე შეხვედრა -  II სემესტრის დასაწყისში
21.01.2019
მეოთხე შეხვედრა  - II სემესტრის ბოლოს
7.06.2019
საჭიროებით განსაზღვრული შეხვედრა





(1)  შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში, თარიღი --------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
დედა - რუსუდან აბდუშელიშვილი
  1. დამრიგებელი
თამარ ნიკოლაძე
დაწყებითი კლასები
  1. მასწავლებელი
გურანდა ჯამათაშვილი
ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი
ფიქრია ხელაშვილი
მუსიკა
  1. ფსიქოლოგი
ირინე არდოტელი

  1. სპეც. მასწავლებელი
თამთა ღოღაძე

  1. ოკუპაციური თერაპევტი
ელენე თაბუკაშვილი

8. ლოგოპედი
მთვარისა ასანიძე


(2)  შეხვედრა  - I სემესტრის ბოლოს, თარიღი -------------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
დედა-რუსუდან აბდუშელიშვილი
  1. დამრიგებელი
თამარ ნიკოლაძე
დაწყებითი კლასები
  1. მასწავლებელი
გურანდა ჯამათაშვილი
ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი
ფიქრია ხელაშვილი
მუსიკა
  1. ფსიქოლოგი
ირინე არდოტელი

  1. სპეც. მასწავლებელი
თამთა ღოღაძე

  1. ოკუპაციური თერაპევტი
ელენე თაბუკაშვილი

8. ლოგოპედი
მთვარისა ასანიძე


(3)  შეხვედრა -  II სემესტრის დასაწყისში, თარიღი -------------  ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
დედა-რუსუდან აბდუშელიშვილი
  1. დამრიგებელი
თამარ ნიკოლაძე
დაწყებითი კლასები
  1. მასწავლებელი
გურანდა ჯამათაშვილი
ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი
ფიქრია ხელაშვილი
მუსიკა
  1. ფსიქოლოგი
ირინე არდოტელი

  1. სპეც. მასწავლებელი
თამთა ღოღაძე

    7.  ოკუპაციური თერაპევტი
ელენე თაბუკაშვილი

     8. ლოგოპედი
მთვარისა ასანიძე


(4)  შეხვედრა  - II სემესტრის ბოლოს ------------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
  1. მშობელი/კანონიერი წარმომადგენელი
დედა-რუსუდან აბდუშელიშვილი
  1. დამრიგებელი
თამარ ნიკოლაძე
დაწყებითი კლასები
  1. მასწავლებელი
გურანდა ჯამათაშვილი
ინგლისური ენა
  1. მასწავლებელი
ფიქრია ხელაშვილი
მუსიკა
  1. ფსიქოლოგი
ირინე არდოტელი
ფსიქოლოგი
  1. სპეც. მასწავლებელი
თამთა ღოღაძე

  1. სხვა სპეციალისტი
ელენე თაბუკაშვილი

8. ლოგოპედი
მთვარისა ასანიძე




მონაცემები  სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის მიმდინარე სასწავლო პროცესის  თაობაზე
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით სწავლების საჭიროება

დიახ


მათემატიკა

შინ  სწავლების საჭიროება


არა

ინდივიდუალური განრიგის საჭიროება


არა

სასწავლო გარემოს აკომოდაციის საჭიროება

დიახ


ა) ინსტრუქციის აკომოდაცია:
      • ბრაილის ანბანი;
ბ) გარემო პირობების აკომოდაცია:
      • სწავლების სტრატეგია.

კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა ------------------
დირექტორის მ.შ. ხელმოწერა -----------------
მშობლის ხელმოწერა ---------------

შეფასების შედეგები
აკადემიური  უნარები

ძლიერი მხარეები
სუსტი მხარეები
წერა

         
  • წერს ყველა ასოს;
  • ასოს სიმბოლოს გამოსახავს სწორი კომბინაციით;
  • წერს სარკისებულ ასოებს
  • ასოს ათავსებს დაფის უჯრაში

    • წერს ცალკეულ მარცვლებს
  • წერს სიტყვებს

    • წერს კარნახით

    • ნაწერს ფურცელზე ათავსებს სწორად




    • წერისას სწორად იყენებს ფურცლის სივრცეს
                                
    • ბევრ შეცდომას უშვებს გადაწერისას;
    • უჭირს წინადადებების უშეცდომოდ წერა, რის გამოც ხშირ შემთხვევაში წინადადების აზრი გაუგებარია.
    • წერისას ფონოლოგია ზოგჯერ არ არის დაცული;
  • შეუძლია დასმულ კითხვაზე წერილობითი პასუხის გაცემა;
  • შეცდომებს უშვებს ტექსტის შინაარსის წერისას

  • კითხვა

    კითხულობს ბრაილით.
    ასოებისგან ადგენს მარცვალს
    გამოყოფს სიტყვაში
    • პირველ
    • შუა
    • ბოლო მარცვალს
    სიტყვაში ასახელებს მარცვალთა რაოდენობას
    მარცვლებით -
    ადგენს სიტყვას
    სიტყვას-
    ასახელებს/კითხულობს მთლიანობაში
    კითხულობს მიხვედრით
    აღიქვამს წაკითხული სიტყვის შინაარსს
    კითხულობს -
    • მარტივ
    • რთულ სიტყვას
    სიტყვას კითხულობს -
    • ასო-ასო
    კითხვის ტემპი-
    • ნელი
    • მსაგავს სიტყვებში ანსხვავებს/პოულობს-
    • წინა ასოს
    • მომდევნო ასოებს
    • სწორად კითხულობს მსგავსი კომბინაციის ასოებს
    • კითხვისას ფონოლოგია დაცულია
    • კითხვისას ტოვებს-
    • სიტყვას
    • ასოს
    • მარცვალს
    • წაკითხული ტექსტიდან პასუხობს კითხვებს


    უჭირს ამოკითხვა ქართული ანბანის შემდეგი ასოებისა:
    ზ,ნ,ო,ჟ,ქ,ღ,ყ,ჩ,ჭ,ჯ,ჰ.
    თხრობა
    წარმოთქმა
    მკაფიო
    თხრობა არის:
    სინტაქსური ერთეულების გამოყენებით
    გავრცობილი წინადადებებით
    თხრობის ტემპი
    ნორმალური;
    • თხრობისას დაცულია ინტონაცია
    • დაცულია ლექსიკურ-გრამატიკული წყობა
    • დასმულ კითხვას პასუხობს ადეკვატურად
    • აკეთებს ანალიზს წაკითხული ტექსტის ირგვლივ
    • წვდება წაკითხული ტექსტის არსს
    • იხსენებს და ახასიათებს ნაწარმოების გმირებს
    • შეუძლია თავიდან ბოლომდე დაალაგოს ტექსტში მიმდინარე მომენტები
    • ხშირ შემთხვევაში შეუძლია ტექსტში ამბის დასასრულის ამოცნობა/დასრულება

    • უჭირს მსჯელობა ტექსტში პრობლემის გადაჭრაზე  ვერ პოულობს საკვანძო საკითხებს.
    მათემატიკური უნარები
    ციფრებს:
    ცნობს
    ასახელებს
    წერს
    ( 20-ის ფარგალში)შედგენილ რიცხვებს:
    ცნობს
    ასახელებს
    წერს
    (20-ის ფარგალში)  ასახელებს მოცემული რიცხვის
    წინა
    მომდევნო რიცხვს
    20-ის ფარგალში ითვლის
    პირდაპირ
    უკუთვლით
    • აღიქვამს საგნის რაოდენობას და უფარდებს შესაბამის რიცხვს 20-ის ფარგალში;
    • ცნობს ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს( წრე,ოთხკუთხედი,სამკუთხედი).
  • შედგენილ რიცხვში  უჭირს თანრიგის გამოყოფა
    • ვერ ითვლის სამობით,ხუთობით,მრგვალი ათეულობით.

    • ვერ ცნობს,პოულობს და გამოყოფს: კენტ და ლუწ რიცხვებს;
    • ვერ ხსნის ამოცანებს;
    • უჭირს  ამოცანის პირობის გააზრება;
    • ამოცანის ამოხსნისას არ შეუძლია ლოგიკური განსჯა;
    • რიცხვთა და ციფრთა შედარებისას სწორად ვერ სვამს  მათემატიკურ სიმბოლოებს:

    >
    <
    =
    • უჭირს ანგარიში 10-ის ფარგალში;
    • ვერ აგებს ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს.

    კოგნიტური (შემეცნებითი) უნარები
    (აფასებს სპეც მასწავლებელი ან/და ფსიქოლოგი )


    ძლიერი მხარეები


    სუსტი მხარეები
    აღქმა


    ყურადღება


    მეხსიერება


    აზროვნება
    • აქვს აბსტრაქტული აზროვნება
    • შეუძლია ერთი ნიშნის საგანთა დახარისხება-გაერთიანება
    • საგნებს ახასიათებს რელევანტური ნიშნებით:
    ფორმა,ზომა ფაქტურა,ფუნქცია/დანიშნულება
    • პოულობს საგნებს შორის მსგავსება-განსხვავებას
    • სიტყვებიდან ადგენს წინადადებებს
    • მასწავლებლის მიერ აღწერილი სურათებიდან ადგენს მოთხრობას
    • მსჯელობს თემის ირგვლის,აკეთებს ანალიზს
    • ასეხელებს კონკრეტულ ასოზე დაწყებულ სიტყვას
    • შეუძლია მასწავლებლის მიერ აღწერილი სურათების დალაგება სიტუაციურად
    • აღიქვამ მცნებებს’ დღე -ღამის რითმებს;წელიწადის დროებს,კვირის დღეებს
    • აღიქვამს სივრცობრივ მიმართებებს-წიმ,უკან,ზევით,ქვევით,მარჯვნივ,მარცხნივ.
    • იცის სხვადასხვა პროფესიები, მათ შორის განსხვავება და დანიშნულება
    • იცის საკუთარი სხეულის ნაწილები
  • საგნებს ვერ ახასიათებს ფერის მიხედვით(უსინათლოა)
  • სურათზე ვერ ღწერს საგნებს
  • ასოებისგან ადგენს სიტყვებს

  • ენა/მეტყველება/კომუნიკაცია
    • აქვს ექსპრესიული მეტყველება
    • კომუნიკაციას ამყარებს ვერბალურად

    ქცევა და ემოცია
    • შეუძლია ქცევის კონტროლი
    • იცავს კლასში ქცევის წესებს

    მსხვილი მოტორული უნარები

    • დამოუკიდებლად შეუძლია:
    კიბეზე ასვლა/ჩასვლა.სიარული ,სირბილი, ცოცვა,ხტუნვა.
    • შეუძლია წონასწორობის დაცვა:სიარულისას,დგომისას,ჯდომისას
    • თითის წვერებზე აწევა და გაჩერება
    • ცალ ფეხზე დგომა და გაჩერება
    • წელში მოხრა-გაშლა
    • ფეხის მოძრაობა სივრცეში-აწევა/ დაშვება
    • ფეხის გატანა:მარჯვნივ/მარცხნივ
    • ფეხის გადადგმა:წინ/უკან
    • გადახტომა
    • ფეხითა და ხელითსივრცეში კოორდინირებული მოქმედებების შესრულება

    ნატიფი მოტორული  უნარები
    • თითების:
    მოხრა,გაშლა,ერთმანეთთან მიტანა,შეერთება და ერთმანეთში ჩესმა მუშტის შეკვრა
    • მუშტად შეკრული თითების თანმიმდევრობით გაშლა
    • თითების მანიპულირება:საგნების ათება,დაჭერა,გადაგდება,მოზაიკის აწყობა,წვრილი და სხვადასხვა ფაქტურის ამოცნობა
    • ჩენთიდან ნივთების ამოლაგება/ჩალაგება
    • წერა
    • დაჭრა/დახვევა
    • პლასტიცირება
    • ძაფის დახვევა

                                                                                                             
    ფუნქციური უნარ-ჩვევები(კვება, ჩაცმა გახდა, ტუალეტი,  საკუთარი ნივთების მოწესრიგება...)
    • ტანსაცმლის გახდა-ჩაცმა
    • ღილების შეკვრა-გახსნა
    • ფეხსაცმლის გახდა-ჩაცმა
    • ზონრის შეხსნა
    • თმის დავარცხნა
    • ჰიგიენის დაცვა:ხელ-პირის დაბანა,კბილების გახეხვა
    • იცის აბაზანის მოხმარება
    • ჰიგიენური ნივთების გამოყენება
    • ონკანის გაღება/დაკეტვა
    • იცის აბაზანის მოხმარება:ჰიგიენური ნივთების გამოყენება
    • საპირფარეშოს მოხმარება:ხელის დაბანა გამოსვლისას
    • იცის სასადილოში ქცევის წესები
    • ჭურჭლის მოხმარება
    • იცის ცოცხის მოხმარება
    • წმენდს მტვერს
    • ალაგებს საკუთარ ნივთებს

    • ზონრის შეკვრა
    • თმის გაკეთება
    ინტერესები, განსაკუთრებული მიდრეკილებები

    საგანმანათლებლო გარემოს  შეფასება
    არსებული რესურსები :
    • სათვლელი საგნები,
    • აბაკი;
    • საანგარიშო ჩოთქი;
    • რიცხვში თანრიგის განსასაზღვრი სავარჯიშო პლაკატი.
    საჭირო რესურსები :
    • სათვლელი საგნების მრავალფეროვნება: კუბები,ბურთები, ლეგო;
    • ფაქტურით განსხვავებული იდენტური ფორმის საგნები;













    ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

    თარიღი:12.09.2018/19 სასწ.წელი
    საგანი:მათემატიკა
    მასწავლებლის სახელი, გვარი:თამარ ნიკოლაძე
    მიმართულება:რიცხვები და მოქმედებები

    გრძელვადიანი მიზანი (წლიური )
    მიმართულება: კანონზომიერება და ალგებრა.
    მათ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია შეკრებისა და გამოკლების გამოყენება მარტივი მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისას.

    მოკლევადიანი მიზანი :

    ნატურალური რიცხვების შეკრება და გამოკლება 10-ის ფარგალში.


    მიზნის შესაბამისი აქტივობები
    რესურსი
    1
    აქტივობა: თამაში- „რომელი რიცხვები აკლია“?
    მასწავლებელი ასახელებს 2 რიცხვს, მოსწავლე ადგილიდან აჩვენებს (ნაკრებიდან) ამ რიცხვებს შორის გამოტოვებულ რიცხვს.


    2

    აქტივობა :
    მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს მათემატიკურ გამოსახულებას:   ?+7=10
      • ეს ტოლობა შეგვიძლია ასე წავიკითხოთ:რა რიცხვი უნდა მივუმატოთ 7-ს,რომ მივიღოთ 10?როგორ შევცვლით ამ წინადადებას თუ ჩხირებზე გვექნება საუბარი? (რამდენი ჩხირი უნდა მივუმატოთ 7 ჩხირს,რომ 10 ჩხირი გვქონდეს?)
      • დასმულ კითხვაზე პასუხის გაცემა ვცადოთ ჩხირებზე მოქმედებით. რამდენი ჩხირი უნდა გვქონდეს სულ?(10) დაალაგე მაგიდაზე 10 ჩხირი. აქედან 7 იყოს ერთი სიგრძისა,ხოლო 3 სხვა სიგრძისა.
      • რამდენია მეორე სიგრძის ჩხირები?(ითვლის) რა მოქმედება შეასრულეთ?(10-ს გამოვაკელით 7). ჩავწეროთ ამოხსნა სრული სახით.
      • რა გვქონდა მოცემული? (ორი რიცხვის ჯამი, რომელთაგან ერთი რიცხვი უცნობი იყო)
      • რა უნდა გვეპოვნა?(უცნობი შესაკრები)
      • როგორ ვიპოვეთ ეს უცნობი რიცხვი ანუ უცნობი შესაკრები? (ორი რიცხვის ჯამს გამოვაკელით ის  შესაკრები რიცხვი,რომელიც ვიცოდით)
    სათამაშო ქსილოფონი
    3
    აქტივობა:-„რიცხვების ჯაჭვი“.
    მასწავლებელი  მოსწავლეს აძლევს ბარათებს,რომელთაგან თითოეულს აწერია თითო ციფრი 1-დან 9-მდე.მასწავლებელი ასახელებს რიცხვს (იმაზე დიდს,რაც მოსწავლეს უჭირავს ხელში)პირველი რიცხვი დასახელებულ რიცხვამდე უნდა შეავსოს მოსწავლემ შესაბამისი რიცხვით.(მაგალითად ,მოსწავლეს აქვს ბარათი რიცხვით-7, მასწავლებელი ასახელებს 10-ს. მოსწავლემ უნდა მოძებნოს ბარათი,რომელსაც აწერია რიცხვი-3,რადგან 7+3=10).....

    კუბიკები

    მოკლევადიანი მიზანი:

    გამოსახულების ჩაწერისა და წაკითხვის და მისი მნიშვნელობის გამოთვლის უნარის განვითარება.


    მიზნის შესაბამისი აქტივობები
    რესურსი
    1
    აქტივობა:
    თამაში -„დახურდავება“.
    მასწავლებელი თითო მერხზე დებს  2 ლარიანი, 5 ლარიანი, 10 ლარიანი და 20ლარიანი კუპიურების თითო კომპლექტს.თამაშობენ წყვილები.ერთ მერხთან მჯდომი ერთი მოსწავლე აძლევს მეორე მოსწავლეს  20 ლარიან კუპიურას და სთხოვს 10 ლარიანებით,ან ხუთ ლარიანებით, ან 5 ლარიანებითა და 10 ლარიანებით დახურდავებას....
    შემდეგ გაკეთდება შესაბამისი ჩანაწერები: 20=10+10; 20=5+5+5+5; 20=10+5+5.მოსწავლეები წაიკითხავენ ჩანაწერებს და დაწერენ რვეულებში.
    კუბიკი
    2

    აქტივობა:
    -აიღე ხელში 1 ათეული და 3 ერთეული ჩხირი, ან გადათვალე საანგარიშოზე.
    -როგორ მოვიქცეთ 15 ჩხირი რომ მივიღოთ? 18? 20?
    -რვეულში გააკეთე შესაბამისი ჩანაწერი.(1ათ.+3ერთ.=13).........
    • ჩხირები;
    • საანგარიშო ჩოთქი.
    3
    აქტივობა:
    თამაში-„ბრძოლა რიცხვებისა და მათი ჩანაწერებისათვის“.
    მოსწავლეს ევალება 10-დან 20-მდე რიცხვების  შესაბამის ცხრილში მოძებნა ჯერ დასახელებული რიცხვისა,ხოლო შემდეგ ამ რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებისა.
    • ბურთები,
    • კუბიკები;
    • რბილი რგოლები...

    მოკლევადიანი მიზანი:

    გამოსახულების ჩაწერისა და წაკითხვის და მისი მნიშვნელობის გამოთვლის უნარის განვითარება.

    მიზნის შესაბამისი აქტივობები
    რესურსი
    1
    აქტივობა:
    თამაში -„რიცხვების ჯაჭვი“.
    მასწავლებელი  მოსწავლეს აძლევს ბარათებს,რომელთაგან თითოეულს აწერია თითო ციფრი 1-დან 9-მდე.მასწავლებელი ასახელებს რიცხვს (იმაზე დიდს,რაც მოსწავლეს უჭირავს ხელში)პირველი რიცხვი დასახელებულ რიცხვამდე უნდა შეავსოს მოსწავლემ შესაბამისი რიცხვით.(მაგალითად ,მოსწავლეს აქვს ბარათი რიცხვით-7, მასწავლებელი ასახელებს 15-ს. მოსწავლემ უნდა მოძებნოს ბარათი,რომელსაც აწერია რიცხვი-8,რადგან 7+8=15).....

    • პლასტიკატის ბართები რელიებური წერტილებით.
    2

    აქტივობა:
    თამაში-„ყურადღება ,თქვენთვის SMS-ია“.
    ამ აქტივობაში სსსმ მოსწავლესთან ერთად ჩაერთვება მთელი კლასი.
    თამაში ჩატარდება  იმდენ დღეს,რამდენ გუნდადაც დაიყოფა კლასი.კლასის დაყოფა ხდება რიგების მიხედვით.ერთი გუნდი ერთ დღეს თამაშობს,მეორე- მეორე  დღესდა ა.შ.(სხვადასხვა მასალაზე)
    თამაში წესი: მასწავლებელი გუნდის წევრებს ურიგებს ბარათებს ციფრებით ერთი ციფრი ერთ ბარათზე). არჩევს დიქტორს (არა ამ გუნდიდან).დიქტორი აცხადებს:“ყურადღება,ყურადღება, №  გუნდის N წევრისათვის მიღებულია SMS.გთხოვთ,მიიღოთ“.დასახელებული ნომრის (რიცხვი ბარათზე) მქონე მოსწავლე მიდის მაგიდასთან და იღებს თავისი ნომრის შესაბამის ნომერ ბარათს, რომელსიც წერია მაგალითი ან ამოცანა.მოსწავლე ხმამაღლა კითხულობს მისთვის განკუთვნილ დავალებას და ხსნის.დანარჩენი მოსწავლეები,ანუ ვინც გამოძახებული არ არის,აკონტროლებენ სწორად ასრულებს თუ არა გამოძახებული მოსწავლე დავალებას.
    გამარჟვებულია ის გუნდი,რომლის წევრებმაც ყველაზე სწრაფად და უშეცდომოდ შეასრულეს დავალება, ან ყველაზე ნაკლები შეცდომა დაუშვეს.
    აქტივობა 3:
    თამაში-„იყავი ყურადღებით“.
    მასწავლებელი ასახელებს რომელიმე ერთ რიცხვს 10-დან 20-მდე, ხოლო მოსწავლე ასახელებს ამ რიცხვის მომდევნო რიცხვს იმ შემთხვევაში,თუ მასწავლებელი მოსწავლეს მარჯვენა ხელს ააწევინებს ზევით და ამ რიცხვის წინა რიცხვს იმ შემთხვევაში,თუ მასწავლებელი მარცხენა ხელს ააწევინებს ზევით და ა.შ
    • ციფრებიანი ბარათები
    • დაფა,ცარცი.

    მოკლევადიანი მიზანი
    4
    ამოცანების ამოხსნისას შეკრება-გამოკლების მოქმედებების გამოყენების უნარ-ჩევების ჩამოყალიბება.   

    მიზნის შესაბამისი აქტივობები
    რესურსი
    1
    აქტივობა:
    თამაში-„მაღაზია“.
    მოსწავლე ინიშნება გამყიდველად.მასწავლებელი აძლევს მას საგნებს :საშლელებს,ფანქრებს და სხვა. სხვა მოთამაშეები მიდიან მასთან და ყიდულობენ ნივთებს. შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლესთან მუშაობს ამოცანის შედგენაზე და ჩანაწერის გაკეთებაზე.


    2

    აქტივობა:”ამოვიცნოთ  გროვები”.

        მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით სხვადასხვა გროვებიდან ამოიცნობს სამ, ოთხ,ხუთსაგნიან გროვებს . ასე მაგალითად:
    ძაფზე ასხმულია საშუალო ზომის საგნები. მოსწავლე თვლის და ადგენს არის თუ არა ეს სამეული,ოთხეული,ხუთეული. სამი ბურთულაა, .. სამეულია, ეს ოთხი კუბია, .. ოთხეულია…..
    აუცილებელი პირობაა, რომ ტოლი რაოდენობის გროვებზე ასხმული იყოს ერთნაირი საგნები, რათა მოსწავლე მრავალი ნიშნის მიხედვით არ მოუწიოს  გროვების გამორჩევა. იგი დაიმახსოვრებს , რომ სამეულები მხოლოდ ბურთებისგანაა შექმნილი, ოთხეულები- კუბებისგან, ხუთეულები- კენჭებისგან და ადვილად ამოარჩევს მათ, რადგან ისინი მხოლოდ ერთი ნიშნით(რაოდენობით) იქნებიან  განსხვავებული .
    • ძაფზე ასხმული კუბები
    • ძაფზე ასხმული ბურთები
    • ძაფზე ასხმული მილაკები, კენჭები.






    ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
    საგანი-მათემატიკა
    განმხორციელებელი-თ.ნიკოლაძე

    გრძელვადიანი მიზანი:   
      მათ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია შეკრებისა და გამოკლების გამოყენება მარტივი მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისას.



    მოკლევადიანი მიზნები
    თვე
    1

    თვე
    2
    თვე
    3
    თვე
    4
    თვე
    5

    1
    ნატურალური რიცხვების შეკრება და გამოკლება 10-ის ფარგალში.
    სრულებს დახმარებით
    ასრულებს დამოუკიდებლად
    ასრულებს დამოუკიდებლად
    ასრულებს დამოუკიდებლად
    ასრულებს დამოუკიდებლად

    2
    გამოსახულების ჩაწერისა და წაკითხვის და მისი მნიშვნელობის გამოთვლის უნარის განვითარება.
    ასრულებს დახმარებით
    ასრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად

    3
    20-ის ფარგალში გამოთვლების ჩატერების უნარჩვევების განვითარება
    ასრულებს დახმარებით
    ასრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად

    4
    ამოცანების ამოხსნისას შეკრება-გამოკლების მოქმედებების გამოყენების უნარ-ჩევების ჩამოყალიბება.   
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად
    სრულებს დამოუკიდებლად

    Comments

    Popular posts from this blog

    სამოდელო -ინოვაციური - გაკვეთილის გეგმა ბუნებაში. II კლასი.